8.9.2011

Baba de caracol face cream and bodylotion



Huomenta päivää! Ajattelin aloittaa päivän kertomalla mun luottovoiteesta josta oonki maininnu pari kertaa. Kyseessä on siis tämä ihana Baba de caracol - Regenerating cream. Voide uudistaa tehokkaasti ihoa eri ainesosien avulla. Voidetta voidaan käyttää sekä päivä- että yövoiteena. Itse koen voiteen olevan liian paksu meikin alle joten käytän tätä öisin ja päivinä jolloin en laita meikkiä nassuun. Niin mihin mä tätä käytän sit? No mulla on edelleen kivoja finnejä naamassa ja niiden jättämiä jälkiä joista haluun päästä eroon. Alotin tosiaan voiteen käytön tammikuussa 2010 ja yks purkki kestää noin 4 - 6 kuukautta riippuen paljonko sitä käyttää. Kun kerran ite käytän sitä enimmäkseen öisin, voidetta ei mee nii paljon. Ite oon ollu tosi tyytyväinen tuotteeseen sillä se on parantanu mun aknearpia, tietyt on jopa kadonnu kokonaan mikä puolestaan on ihme. Nii eilen tosiaan menin ostaan uuden purkin koska oon ollu käyttämättä 2 viikkoa ja sen huomaa ihossa koska finnejä on tullu enemmän. Menin kattoon Kampin uuteen Life kauppaan jossa tätä ihanuutta myytiin 39 eurolla!! Voide maksaa normaalisti 48€ - 55€ riippuen mistä sitä ostaa. No sain sit vielä yllätyksen ku ostin tuon sillä ne vielä anto mulle Baba de caracol - vartalovoiteen kaupan päälle. Ja ajatelkaa se vartalovoide maksaa yksistään 47,50€. Tää oli kuin lottovoitto ku sen sai tuohon hintaan :D


God morgon dag!  Tänkte bara inleda dagen med att berätta om en skönhetsprodukt jag litar fullständigt på som jag har nämnt i bloggen ett par gånger. Produkten jag talar om är Baba de caracol - Regenerating cream.  Produkten förnyar huden effektivt med hjälp av olika ingredienser. Man kan använda den som dag- och nattcream. Själv tycker jag att creamen är för tjock under sminket så jag använder den som nattcream och under dagar jag inte har smink i ansiktet. Så vad använder jag den till då? Jag har fortfarande finnar och akneärr i ansiktet som jag vill få bort. Började använda produkten i januari 2010 och en burk räcker ungefär 4 - 6 månader beroende på hur mycket man använder den dagligen. Eftersom jag själv använder produkten på natten i de flesta fallen så räcker den ganska länge. Själv har jag varit jätte nöjd med produkten eftersom den har hjälpt mot mina akneärr och vissa har till och med försvunnit helt och hållet vilket som är ett under. Igår drog jag till stan och köpa en ny burk för min tog slut för 2 veckor sedan och man märker skillnaden i hyn för har fått mera finnar. Besökte den nya Life butiken i Kampen där de sålde denna underbara produkt för enbart 39€!! Den kostar vanligtvis 48€ - 55€ beroende på varifrån man köper den. När jag köpte burken fick jag en överraskning nämligen fick en bodylotion på köpet. Tänk er, bodylotionet kostar enbart redan 47,50€. Detta var som en lottovinst när jag fick produkten till det priset.


Baba de caracol



Baba de caracol - Regenerating cream : Life (Kamppi) - 39€
+ Baba de caracol - Body lotion


Any questions about Baba de caracol? :) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)