10.11.2010

Video blog on the way!



Huh huh! Nyt on kyllä hyvä fiilis treenin jälkeen! Menin puolen tunnin lenkille ja sen jälkeen tein 5 harjotusta kolmen kilon painoilla. Teille jotka ootte oottanu uutta videopostausta nii yks on latautumassa parhaillaan, kyseessä on treeni videopostaus jossa näytän minkälaiset ne mun 5 harjotusta on :) Mut nyt saatte asukuvia ja valitkaa kumpi on parempi! (Video tulee oleen kokonaan suomeks mut ehkä ihmiset tajuu mitä siinä selitän :D)


Oj oj! Nu känns det så bra efter en hård träning! Drog ut för en halvtimmes jogging och efteråt gjorde jag 5 övningar med tre kilos tyngder. För er som har väntat på ett nytt videoinlägg, så en laddar nu för tillfället, det är frågan om en tränings videoinlägg där jag visar mina 5 övningar :) Videon är tyvärr helt och hållet på finska men jag hoppas att ni också förstår genom att kolla hur jag gör :) Nu får ni dock outfitbilder och välj vilken är bättre!


Outfit today



Outfit yesterday




1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)