6.11.2010

Old pics - Always fun to watch!



Moikka! Täällä taas. Tuntuu et tänään ois sunnuntai koska on pyhäpäivä. Onneks on vasta lauantai ja ehin jatkaa mentorointi työtä. Sain eilen valmiiks laatu yhteenvedon joten oon tyytyväinen. Mun sisko on täällä mun luona joten ei tarvi homehtua koulutyön kanssa yksin :P Tv:stä tulee tällä hetkellä Ratatouille, se on nii hyvä! Joo asukuvia ei oo pahemmin ollu lähimaillakaan mut bloggailen varmaa myöhemmin, näytän sit mitkä kengät ostin eilen, rakastan niitä! 


Hallo! Här igen. Känns som om det vore söndag för det är en röd dag. Tur att det är först lördag och jag hinner fortsätta med mentorskap arbetet. Fick skrivet klart igår ett sammandrag om kvalitet, så är nöjd. Min syster är här hos mig så behöver jag inte mögla med skolarbetet ensam :P Från TV kommer det för tillfället Ratatouille, den är så bra! Jo har inte haft outfit bilder men bloggar säkert senare idag, visar vilka skor jag köpte igår, älskar dem!






Last year







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)