10.11.2010

Lady Gaga top



Moikka moi! Nyt kyllä otin sen verran taukoo kouluhommista et saan bloggailla, tuntuu nii hyvältä!! Bloggailu on nii rentouttavaa, pitäis vaa muistaa tehä sitä joka pvä jotta hyvä fiilis pysyis yllä. Aattelin näyttää teille topin jonka sain mun siskolta synttärilahjaks, aivan upee. Lisäks ne talvikengät jotka ostin mutten vielä näyttäny minkälaiset ne on :) 


Hallo hallo! Nu bestämde jag mig för att ta en paus från skol skrivandet så jag får blogga, känns så bra!! Bloggandet är så avkopplande, måste bara komma ihåg och göra det varje dag så jag mår bra. Tänkte visa er ett linne som jag fick av min syster i födelsedag, helt wow! Också vinterskorna jag köpte som jag inte ännu har visat :) 



Lady gaga:


Joo en ois menossa noin mihinkään, kyllä ne leggingsit siellä alla ois :D

Jo jag skulle inte dra ngnstans såhär, nog skulle jag ha under ett par leggings :D 


My shopping:



Din Sko: 39,90€


Eilisen ja päivän asu tulee myöhemmin! Lisäks teen jonku kivan kuvakollaasin hienoista asukokonaisuuksista :)

Outfit från igår och idag kommer senare! Dessutom gör jag en nice kollage på fina outfits :)





1 kommentti

  1. Hei millon teet videopostauksia lisää? :) Sulla on ihana ääni!

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)