29.11.2010

Videblog of my shoes - Part 3








Huomenta! Koska en oo vielä ehtiny näpsiä mitään hienoja kuvia pvän asusta, aattelin nyt pistää kehiin kolmannen osan mun videoblogista. Tässä osassa puhun mun nilkkureista jos teitä sattuu kiinnostaan. Mulla alkaa tunti yheltä joten kirjottelen varmaan sen jälkeen jolloin tulee pvän asua ja semmosta :) Haluaisin taas jälleen muistuttaa teitä et kertokaa samalla ku käytte mun sivuilla et kuka on se paras suomalainen bloggaaja. 


God morgon! Eftersom jag inte har ännu hunnit ta fina bilder på dagens outfit, tänkte slänga hit tredje delen av min videoblogg. I denna del talar jag om mina kängor/boots om ni råkar vara intresserade. Min lektion börjar ett så skriver säkert efter det och bjuder på dagens outfit och sånt :) Vill igen påminna er att berätta samtidigt när ni besöker mina sidor vem är den bästa finländska bloggaren. 







Tähän mennessä annetut äänet/Röster hittills:


Motherfucking' fashion: 1 vote

Mungolife: 2 votes

No fashion victims: 3 votes

Life of Lotta: 1 vote







Part 3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)