22.12.2015

Leo scarfan


Kun kaulahuivista tekee turbaanin siitä tulee scarfan (scarf + turban)! Joten päivän joulukalenterissa näytän kuinka tätä scarfania voi käyttää. Itse tykkään tosipaljon turbaaneista mutta joskus ne ovat liian tiukkoja ja haluan näyttävämmän päähineen. Isot kaulahuivit ovat todella hyviä turbaanin tekoon :) Yhdistin mun scarfanin metallinhohtoiseen neuleeseen, nahkahousuihin ja leotennareihin. 

När man gör en turban av en halsduk så kallar jag det en scarfan (scarf + turban)! Så i dagens lucka visar jag hur man kan använda en scarfan. Gillar själv massor turbaner men ibland tycker jag att dom är för tighta på huvudet och jag vill ha något större. Stora halsdukar är jätte bra om man vill göra en turban :) Kombinerade min scarfan med en metallfärgad tröja, läderbyxor och leosneakers. 








// Scarfan: H&M // Jacket: H&M // Knit: Gina Tricot // Pants: H&M // Sneakers: H&M //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)