15.12.2015

Joulukalenteri luukku 15


Moikka! Tänään tuli mieleen etten oo lakannut kynsiäni varmaan pariin kuukauteen. Suunnittelen aina että huomenna teen jotain kynsille mutta eihän siitä mitään tuu. No ajattelin että tarvitsen itse vähän kynsi-inspistä joten päivän luukun takaa löytyy ideoita kuinka lakata kynnet :) Tykkään itse mattalakan ja kiiltävän kynsilakan yhdistelmästä. Myöskin kaikki nuden värit ja glitterit kelpaavat! 

Hej hopp! Idag kom jag att tänka på mina naglar och hur jag inte har typ lackat dem på några månader. Planerar alltid att imorgon skall jag fixa naglarna men det blir aldrig av. Tänkte därför att jag kanske behöver lite nagelinspo så bjuder på fina bilder i dagens lucka :) Älskar själv kombot av en matt nagellack och metalliskt. Också alla nude färger och glitter är fint!  


(Pics borrowed here: 1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)