8.12.2015

Joulukalenteri luukku 8 - Maca!




Päivän luukun takaan löytyy tuote jonka on todettu auttavan iho-ongelmiin kuten akneen. Kyseessä on Maca, eli andienkrassi joka sisältää 31 mineraalia, 60 tunnettua kasviravinnetta, B1-, B2-, B12-, C- ja E-vitamiineja, 18 aminohappoa, rasvahappoja ja kasvisteroleja. Jonas on kauan käyttänyt macajauhetta smoothiejuomaan ja innostuin itse Macasta kun luin että niin moni on päässyt pahimmista epäpuhtauksista eroon. Naiset saattavat useinkin kärsiä hormonaalisesta epätasapainosta jolloin epäpuhtauksia syntyy leuan ja poskien alueelle. Koska Maca auttaa tasapainoittamaan hormoonitoimintaa, jauheelle oli aivan pakko antaa mahdollisuus! Parin viikon aikana sekoitin macajauhetta joko puuroon tai vaikka mehuun. Tajusin kuitenkin että jauheen kanssa läträäminen vaatii aina nesteen johon sitä sekoittaa joten hankin viime viikolla Maca tabletteja. Olen kauan kärsinyt epäpuhtaasta ihosta ja huomaan että talvella iho monesti kukkii myös pintakuivuuden takia. Nyt kuitenkin tuntuu siltä että ihoni on rauhoittunut. En tiedä onko Maca ollut pelastava enkeli mutta ei ole ainakaan pahentanut ihon kuntoa :)  

Bakom dagens lucka hittar ni en produkt som sägs hjälpa mot hyproblem så som akne. Jag talar om Maca, också känd som Peruansk ginseng innehåller 31 mineraler, 60 kända växtnäringar, B1-, B2-, B12-, C- och E-vitaminer, 18 aminosyror, fettsyror och växtsteroler. Jonas har redan länge använt macapulver i sina smoothies och blev själv jätte intresserad av Maca när jag läste att många blivit av med sina värsta orenheter med hjälp av pulvret. Kvinnor kan ofta ha hormonell obalans som orsakar orenheter på kinderna och hakan. Eftersom maca hjälper att balansera hormonerna, ville jag absolut ge pulvret en chans! Under några veckor blandade jag maca med gröt eller saft. Fattade sedan att jag alltid måste ha någon vätska ifall jag använder pulver så jag beslöt mig för att köpa tabletter. Har länge haft oren hy och märker att det blir inte alls bättre när jag får torr hy på vintern som orsakar ännu mer finnar. Nu känns det som om min hy lugnat ner sig. Vet inte om det är på grund av maca men iaf är min hy mycket bättre :)



Onko Maca auttanut teidän iho-ongelmiin tai muihin vaivoihin? :)

Har Maca hjälpt er på något sätt? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)