3.6.2011

Pimp my shirt


Huomenta ihanaiset!! Heräsin siinä puol kymmenen jälkeen ja nyt onki ihanan pirtee olo :) Pitäis mennä suihkuun, laittautua, siivota vähäsen ja lähteä kaupungille pyöriin kauppoihin. Joo eipä mun rahatilanne oo mikään maailman paras mut aina voi kattoa ja koskea vaikka ei ostakkaan :D Ja jos sieltä nyt tulee mukaan jotain hyödyllistä nii sit tulee. Oon semmonen joka haluu elää hetkessä eikä koko ajan miettiä sitä saako ostaa vaiko eikö. Mut joo sit eiliseen, oltiin tosiaan kattomassa Pirates of the Caribbean nelosta ja oli kyl hauska :D Se oli kaiken lisäks mun eka 3D leffa joka lisäs vähä innostusta paitsi leffan aikana totesin ettei ne lasit oo mua varten koska mulla on pieni pää eikä ne tahtonu pysyä päällä, haha mikä ongelma :D

God morgon ni sköna!! Vaknade runt halv 10 och nu känner jag mig faktiskt jätte pigg :) Borde gå i duschen, fixa mig, städa lite och dra till stan och snurra i olika butiker. Jo min penningsituation är inte den världens bästa men alltid kan man ju kolla och röra fast man inte köper :D Och ifall jag nu hittar ngt nödvändigt så då köper jag. Är en person som vill leva i nuet och inte hela tiden tänka ifall jag får köpa eller inte. Men jo vad hände igår, vi var och kollade Pirates of the Caribbean 4an och den var rolig :D Filmen gick dessutom i 3D och var den första 3D filmen för mig som ökade spänningen, fast under filmen kom jag till den slutsatsen att glasögonen inte är ngt för mig för jag har för litet huvud och de höll på att falla av hela tiden, haha vilket  problem :D


Something old is new now




Shirt: Second hand (originally a shirt - styled by me) // Jeans: Dr Denim 
// Sneakers: Vans // Glasses: Seppälä // Bag: Handmade from Rome


BTW 54 followers, you rock!! :)


2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)