14.6.2011

My hair today - Curls


Moikka! Tänää on ollu sen verran kiireinen päivä etten oo sen enempää ehtiny kirjotella mut tässä välissä ku on pieni tauko pystyn päivittää. Aamulla oli sen verran inspis värkätä hiuksia joten päätin laittaa kiharoita. Hain inspiraatiota Lauren Conradilta mut halusin vähä enemmän kiharaa mun hiuksiin. Olisin kans ottanu päivän asu kuvia mut kameran akku päätti mennä unten maille joten pakko eka ladata se. Mut hiuksista mun blogin lukijoihin nimittäin nyt teitä tilaajia on jo 63, vau!! :) Kohta pitää kyl pistää blogikilpailu kehiin sen kunniaks! Käykää muuten ihmeessä tykkäämässä mun tai jonku muun kilpailijan asustailauksesta Sellon FACEBOOK SIVUILLA


Hej! Idag har jag haft så mkt att göra på jobb att jag inte hunnit skriva förrän nu när jag har en liten paus. På morgonen kände jag mig så inspirerad att fixa håret så bestämde mig för lockar. Hämtade inspiration från Lauren Conrad men ville ha lite mera lockigt. Hade också tagit dagens outfit bilder men kamerans batteri bestämde sig för att gå och sova så måste ta och ladda den först. Men från hår till bloggens läsare, nämligen ni är redan 63 st. prenumenanter wow!! :) Måste ta och fixa en tävling på bloggen som ett tack! Gå för all del och gilla antingen min eller någon annans outfitstyling på Sellos FACEBOOK SIDOR


My hair and makeup today





Curls by  Lauren Conrad



2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)