22.6.2011

A beautiful tan with Lumene


Heippa! Tänään oon pyöriny Iittala outletissa sen verran kauan etten oo yhtään jaksanu tehä mitään sen jälkeen :D Muutenki tänää oli nii ällöpäivä eikä mitkään vaatteet näyttäny hyvältä joten en myöskään sit ottanu asukuvia. Saan työharjoittelusta läksiäislahjaks Iittala tavaraa joten kävin vähä kattomassa mitkä ois kivoja ja rakastuin täysin Jars purkkeihin :) On nii kiva säilyttää tavaraa lasipurkeissa. Lisäks perus viinilasit ja skumppalasit miellytti silmää, ku niitä kerran en omista. Mut joo Iittalasta Lumeneen sillä hankin tänään vähä Lumenen tuotteita; Kevyesti päivettävän vartaloemulsion ja heleyttävän vartaloemulsion joka antaa välittömästi hieman päivettävän ihon. Sit vielä mökkireissua varten hankin vedenkestävän ripsarin joten saa nähä toimiiko :D 

Hejsan! Idag har jag snurrat runt i Iittala outleten så länge att jag inte orkat göra någonting efteråt :D Kände mig annars också så äckligt ful idag och inga kläder så bra ut så orkade därmed inte heller ta outfitbilder. Kommer få avskedsgåva från Iittala när jag slutar praktisera så var lite och kolla vad vore nice och blev helt kär i Jars burkarna :) Tycker det är så trevligt att förvara något i glasburkar. Förutom detta kollade jag på vinglas och skumvinglas eftersom jag inte har sådana. Men jo från Iittala till Lumene eftersom tog och skaffade idag lite Lumene produkter; En BUS produkt och en body shimmer som ger omedelbart en lite solkysst hy. Sen skaffade jag även för veckoslutet en vattenfast mascara, får se om den funkar :D


Facelook



Lumene products







3 kommenttia

  1. Looks like a good product! Even though I am from Southern California I never tan! I burn right away so thats why in the summer I always invest in self tanners.. Thank god for blogs and people sharing the products they buy!

    All the best, Angel

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)