6.3.2011

Sunny Sunday


Taas sunnuntai on menny lusmuilessa ja viikon ruokaostokset on jälleen tehty. Huomaa että flunssa on tehny kepposet kropalle ja mielelle sillä oon ihan loppu ja vieläki tuntuu olevan flunssaa jäljellä, tosin lähössä pikku hiljaa pois. Tässä seuraan samalla Idolsia ja kohta pitäis raahautua suihkuun ettei näytä rasvaselta huomenna ku mennään Jennan kaa tapaan meijän pomoa työharjottelua varten. Eilen muuten katoin eri meikkivideoita Youtubesta ja sit kans löysin videoita kuinka meikata kasvot jos on akne ja miten peittää epäpuhtaudet. Siitä aiheesta haluun tehä myöhemmin postauksen sillä oli eilen nii kiinnostavaa nähä kuinka yks ihminen jolla on pari finniä otsassa pitää sitä katastrofina kun taas toinen henkilö joka oikeesti kärsii iho-ongelmista selittää kaiken niin hyvin. Voin tehä postauksen siitä kuinka akne on vaikuttanu mun elämään ja missä kunnossa mun iho on nyt verrattuna aikasempiin aikoihin. Mutta hyvää sunnuntai iltaa teille ja huomiseen :) 

Igen har jag spenderat söndagen genom att slappna av och veckans matköp är gjorda. Jag märker att förkylningen har gjort sina uppgifter på min kropp eftersom jag är helt slut och känns nog att jag forfarande har kvar något i kroppen, dock håller det på att försvinna. Här kollar jag samtidigt på Idol och borde hoppa in i duschen så att jag inte ser helt smutsig ut imorgon när jag och Jenna skall träffa vår chef för praktiken i vår. Igår kollade jag förresten igenom en del sminkvideon från Youtube och hittade också videon hur man skall sminka sig ifall man har acne och hur man täcker blemmor. Gällande det ämnet vill jag senare göra ett inlägg om eftersom det var så intressant att se igår hur en människa som har enbart ett par finnar i pannan tycker typ att det är katastrof medan en annan person som verkligen har hyproblem, förklarar allt så bra. Kan göra ett inlägg om hur acne har påverkat mitt liv och hur egentligen min hy mår i dag jämfört med tidigare tider. Men ha en bra söndag och vi hörs imorgon :) 






OUTFIT 6.3.2011


Photobucket



Photobucket



JACKET: H&M
SCARF: H&M
HAIRBAND: H&M
SHIRT: GINA TRICOT
LEGGINGS: H&M
GLASSES: SEPPÄLÄ





1 kommentti

  1. Hejssan!

    Terveisiä blogistani, siellä olisi sulle pikku haaste "7 thing about me". Käy kurkkaamassa!

    Tuo päivän asu on niin ihana, pirteää Anna-tyyliä as always;)

    <3Ninnis

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)