8.3.2011

"I'm your biggest fan, I follow you until you love me"


Heips kaikille! Tänään oon nukkunu pitkään mut jaksanu olla koulussa ja pitää esitelmän joka oli parissa minsassa ohi ja oltiin ryhmän kaa et nojoo taas heitettiin random juttua kehiin mut näköjään se oli purru opettajaan  :D Että tänään teki mieli laittaa mun pinkit vansit jalkaan mut onneks en ollu nii tyhmä sillä ne ois vaa kastunu ja menny likaseks. Oon just syönny ja tekee mieli kahvia ja karkkia. Kahvia voin keittää mut karkkia mulla ei kylläkään oo, voi ku maistuis! Ehkei kumminkaa pitäis ostaa vaan oottaa kärsivällisesti lauantaihin jolloin voi pitää karkkipäivän. Pitäis oikeesti osata rajottaa itteään sillä ku on sitä omaa rahaa tuhlattavana eikä oo äiti sanomassa et älä pilaa hampaita nii tottakai sitä helposti lipsuu ostaan kaikkee mössöä. Pitäis vaan muistaa pitää karkkipäivä kerran viikossa jotta ei lähe lapasesta. 

Mut karkeista muihin juttuihin nimittäin Lady Gagaan ja sen inspiroiviin voimiin. Ite arvostan Lady Gagaa suunnattomasti ja olisin ikuisesti kiitollinen jos saisin joskus tavata Gagan. En oikeestaan tiiä miks tykkään siitä, onko kyse siitä tykkäänkö siitä henkilönä tai sen musiikista mut jotain erikoista siinä on. Ehkä se että ääni on jumalainen, tyyli omalaatuinen ja  valloittava persoonallisuus. 


Hej alla! Har sovit länge idag men orkat ta mig till skolan och presenterat ett arbete som var över på ett par minuter och jag och mina gruppmedlemmar tänkte typ jo igen har vi babblat om något random men tydligen övertygade vi läraren :D Ni anar inte hur sugen jag var idag på att slänga på fötterna mina nya pinkfärgade vans men bra att jag inte var så dum eftersom skorna hade endast blivit genomvåta och smutsiga. Har precis ätit och är sugen på kaffe och godis. Kaffe kan jag fixa men godis har jag tyvärr inte, mmm vore så gott! Kanske jag inte borde ändå köpa godis nu utan vänta tills lördagen och ha traditionell lördagsgodis. Borde kunna begränsa mig eftersom när jag är ensam och har egna pengar att slösa och ingen mamma brevid och säga att förstör inte tänderna så såklart köper man lättare allt bajs. Borde bara komma ihåg att ha godisdag en gång i veckan så att det inte spårar ur. 

Från godis till andra saker nämligen till Lady Gaga och hennes inspirerande makt. Själv uppskattar jag Lady Gaga massor och vore för evigt tacksam ifall jag fick nångång träffa henne. Vet egentligen inte gillar jag henne pga personen hon är eller musiken men ngt så speciellt har hon. Kanske pga den gudomliga rösten, personliga stil eller omtänksam som person. 


Ruutua ja sinistä


Photobucket


Photobucket



Shirt: Lee
Scarf: Ninja for men
Jeans: ONLY
Shoes: Lacoste


Lady Gaga covers








1 kommentti

  1. i love the quote! lol
    u really like lady gaga!!
    hehe ^^ love the checkered shirt much

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)