5.3.2011

Lauantai shoppailua


Heippa kaikki! Tänään oli sen verran pirtee olo et jaksoin lähtee kaupungille pyöriin ja hyvä ku menin nimittäin löysin ihanan topin, mineraalimeikkipuutereita joita ei enää about myydä Suomessa ja meikinpohjustusvoiteen hyvään hintaan. On se muuten hauskaa ku törmää nii useasti tuttuihin täällä Helsingissäki vaikka luulis ettei heti nyt kokkolalaisia naamoja ois vastassa :D Nyt on kumminki tosi hyvä fiilis mun ostoksista ja illalla odottaa lepo sipsien ja karkkien kera, nyt saa herkutella ku on sairas ettei kuihdu pois :) 

Hej alla! Kände mig ganska pigg idag så orkade ta mig till stan och snurra runt i butiker och bra att jag gjorde det eftersom jag hittade ett sött linne, mineralfoundationpuder som inte säljs längre typ, och en makeup basprodukt för ett bra pris. Det är förresten ganska roligt hur ofta man träffar på bekanta i Helsingfors fast man tror att inte karleby människor skulle gå så ofta emot :D Nu känner jag mig jätte bra över mina köp och på kvällen väntar vilokväll med chips och godis, nu får man njuta av godsaker när man är sjuk så man inte ruttnar :) 


Outfit today

Photobucket


Photobucket



Shirt: Gina Tricot
Jeans: ONLY
Shoes: Bianco
Clutch: H&M 


SHOPPING

Photobucket

Mineral foundation: 2 for 14,70€
Primer: 9,90€



Photobucket



Top: Modström - 5€






4 kommenttia

  1. Mulla on noita samoja meikkejä ja tököttejä. :) Onko tuo paita samanlainen kuin se sininen, vain eri värissä? Tosi kivoja!

    VastaaPoista
  2. Tack s¨å mycket fina du! Vad cool stil du har och så vacker du är!
    Ska definitivt följa din blogg med kära du!

    Ha det bäst! Kram!

    http://mirelamededovic.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Olipahan raikas asu sulla päällä.

    Mukavaa sunnuntaita sinne!

    VastaaPoista
  4. Kiva asu ja ihana toi korallin värinen paita! (:

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)