17.3.2011

Pohjoseen päin


Heips! Oonki jo melkeen pakannu kaiken ja lähen sit kohti pohjosta. Nyt vois kyl ihan mielellään vaa parissa minsassa olla kotona, ei millään jaksais pistää monta tuntia matkustamiseen mut joo onneks nukkuminen on keksitty, ehkäpä kuluttaa vähän aikaa sillä tavalla. Pitäis ennen lähtöä mennä ostaan jotain ruokaa matkan varrelle, hmm hamppari ateria kuulostaa hyvältä :) Mut kirjottelen toivon mukaan myöhemmin, riippuen paljonko on tekemistä, hauskaa päivää :) 

Hejsan! Har nästan packat allt och så är det dags för resan norrut. Nu kunde man vara hemma på bara några minuter, skulle inte orka sätta många timmar på att resa men tur att man har möjligheten att sova, kanske jag slösar lite tid på det. Borde före jag åker köpa ngt att äta, hmm hamburgare vore inte fel :) Men skriver senare hoppas jag, beroende på hur mkt jag har att göra, ha en trevlig dag :) 



Nämä kengät saa kyl mennä jalkaan tänään

Dessa skor får jag nog ta på mig idag



Ja tämä takki pitkästä aikaa, toivottavasti ei tuu liian lämmin :D

On denna jacka, long time no see, hoppas det inte blir för varmt :D 

2 kommenttia

  1. love the shoes
    stunning

    i have a new post, would be nice if you check it out!

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post

    xo model from holland

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)