12.3.2011

"Let's get glam, don't let the clothes wear you"


Moroo! Mitäs teille kuuluu tänään? Ite nukuin pitkän yön ja heräsin pirteenä aamulla. Käväsin Arabian kauppakeskuksessa ostamassa lauantai karkkia ja eksyin samalla Seppälään ja Tarjoustaloon ja ostin vähä juttuja. Seppälästä lähti "nahkamaiset" leggingsit tarjoushintaan ja sulkakorvikset ja Tarjoustalosta ostin hoitoaineen ku vanha on loppu, saa nähä minkälainen tuote on kyseessä. Nyt pitäis olla ahkera ja lukee tenttiin nii voi kattoo leffan illalla :) Mut kirjottelen myöhemmin, hauskaa lauantai iltapäivää!


Hejsan! Hur är det med er idag? Själv har jag sovit en lång natt och vaknade pigg och nöjd på morgonen. Var en sväng till Arabia kauppakeskus och köpte lördags godis och råkade gå in till Seppälä och Tarjoustalo och köpte lite grejer. Från Seppälä hittade jag leggings som har lite looken av skinnbyxan och örhängen med fjädrar och från Tarjoustalo köpte jag balsam till håret eftersom min gamla tog slut, får se hurudan produkt det är frågan om. Nu borde jag vara flitig och läsa inför tenten så jag kan kolla på film på kvällen :) Skriver senare, trevlig lördag eftermiddag! 

Outfit

Photobucket

T-shirt: Diesel
A scarf as a belt: Ninja for men
Jeans: Dr Denim
Shoes: H&M 


Tänään halusin olla ihan perus pukeutunu joten puin päälle Dieselin t-paidan jonka oon saanu Jonakselta, se on nii kiva! Piristin asua mun huivilla ja tein siitä vyön jonka sidoin vyötärön ympärille. Näiden lisäks pistin mun uudet lempparifarkut jalkaan, kiilakorot ja ballerina nuttura päähän.

Ville idag klä mig helt basic så tog på mig en t-shirt från Diesel som jag fått av Jonas, den är så nice! Piggade upp outfiten med en scarf som jag gjorde till ett bälte runt midjan. Slängde på mig mina nya favoritjeans, ett par kilklackar och en ballerinaknut på huvudet. 


New leggings



Photobucket

Leggings: Seppälä - 7,95€

Oon jo pidemmän aikaa ettiny leggingsejä jossa on vähä sitä wet lookia + semmosta nahkamaista ulkonäköä ja nää istu niin hyvin ja lisäks ei maksanu paljoakaan joten mukaan lähti.

Har redan under en längre tid letat efter leggings med wet look + lite lik skinnbyxan och dessa satt så bra och kostade inte mycket så dom följde med mig.


Feather earrings



Photobucket



Earrings: Seppälä - 2,95€

Vihdoin osasin päättää minkä väriset ostan ja mukaan tarttu beigen ja ruosteenpunaisen väriset sulkakorvikset. Niitä löytyy myös mustana ja vaaleanpunaisena jos teitä kans kiinnostaa sulkakorvikset.

Äntligen kunde jag bestämma mig i vilken färg jag köper dessa örhängen och köpte dem i en färgblandning av beige och rostrött. Man hittar likadana i svart och ljusrött ifall ni också är intresserade av örhängen med fjädrar. 


XZ balsam


Aattelin kokeilla suomalaista hoitoainetta ja jotenki tää kuulosti nii hyvältä etten voinu vastustaa. Onko joku kokeillu just tätä sarjaa?

Tänkte testa en finsk balsam och denna lät så bra att jag inte kunde låta bli och köpa. Har ngn testat precis denna serie? 




9 kommenttia

  1. hey! i love your new black leggings xxx

    VastaaPoista
  2. love your t-shirt and earings!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Hi, Anna! I love your outfit. You look wonderful...

    VastaaPoista
  4. amazing figure!!! you look stunning on those jeans and leggings! :)

    VastaaPoista
  5. hey girl:) thanks for giving me the website link! I'll check it out.

    VastaaPoista
  6. Hei ihanat noi legginssit, itse etsinyt tollaisia kaikkialta.. Love it!!!

    VastaaPoista
  7. Ihanat legginssit ja ihanat korvikset! Tollasia leggareita oon vähän etsiskellyt, täytyypä käydä kurkkimassa Spl:ssä jos vielä löytyis.
    Ihana blogi!

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)