8.2.2011

Spice Girls - ensimmäiset julkkis esikuvat elämässäni!


Moikka! Tässä just teen koulutehtäviä mut tuli vaan mieleen yks aihe josta puhuin eilen. Ku olin 7-8 vuotias mun esikuvina toimivat Spice Girls. Sisko sai niiden ekan levyn ja tottakai pikkusiskona tykkäsin kans. Vuonna 1997 Spice Girls veti konsertin Istanbulissa, ja kyllä osattiin Jeminan ja Mian kaa kaikki tanssiaskeleet ja edelleen osaan ne vaikka oonki 21-vuotias :D Harmi ettei mulla oo kuvia näyttää teille, Jeminalla on Spice Girls kuvia meistä ja Mialla on videomateriaalia, voi että niitä aikoja :P Sillon ku leikittiin olevamme Spice Girls, me kolme, Mia oli Mel C, Jemina oli Mel B ja Emma ja mä olin Geri ja Victoria. Siihen aikaan meijän mielestä Victoria oli se "näkymätön" henkilö mut nyt tänään ku miettii sehän on saanu eniten mainetta :D Nykyään ei oikee oo mitään hajua miten niillä menee, okei no Victoria Beckham on valokeilassa usein ja Mel B on pyörähdelly kroppansa kaa otsikoissa mut muuten muilla menee aika rauhallisesti. Kuitenki mulla on ikuinen arvostus kaikkia Spice Girls henkilöitä kohtaan sillä ne teki mun arkipäivistä hauskempia ku olin napero :P

Hallo! Håller på och gör skoluppgifter men kom att tänka på ett ämne jag talade om igår. När jag var 7-8 åring, fungerade Spice Girls som mina idoler. Syrran fick deras första skiva och såklart började jag som lillasyster också gilla dem. År 1997 drog Spice Girls till Istanbul för att ha sin första stora konsert och japp, jag Jemina och Mia kunde alla danssteg och kan dem fortfarande i 21-års åldern :D Synd att jag har inga bilder att visa för er, Jemina har bilder på oss som Spice Girls och Mia har videomaterial, oj oj vilka tider :P När vi lekte att vi var Spice Girls var Mia Mel C, Jemina var Mel B och Emma och jag var Geri och Victoria. Under den tiden tyckte vi att Victoria var den "osynligaste" personen men när man tänker idag, hon har ju blivit mest känd :D I dagens läge vet man inte så mkt om dem längre, okej förutom Victoria Beckham som är i median ofta och Mel B som ibland visar sin kropp men andra av dem tar det ganska lugnt. Ändå har jag en evig uppskattning för alla Spice Girls medlemmar eftersom de gjorde mina vardagar roligare när jag var liten :P 










































KUKA OLI TEIJÄN SUOSIKKI SPICE GIRLS YHTYEESTÄ? 

VEM VAR ER FAVORIT FRÅN SPICE GIRLS? 



1 kommentti

  1. - Kul att du är med vännen! *Hoppas du har en fin dag och får en toppen kväll! KRAM*

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)