3.2.2011

Dance in the dark


Hei moi! Mitäs teijän päivä on tähän asti menny? Ite oon nukkunu hyvän yön ja ottanu vaan rennosti, lakannu kynnet ja näpsiny päivän asu kuvia. Aattelin kohta alkaa tekeen ruokaa, kanaa, riisiä, salaattia ja jotain omatekosta kastiketta. Kävin tänää kattomassa Iltalehden muotisivuilta et muotiluomus kilpailuun on osallistunu nii monta et ne vielä julkasee viidennen erän, saa nähä pääseekö finaliin :) Te jotka ette oo käyny kattomassa mun luomusta, oon kolmannessa julkaisuerässä. Moni pitää mua varmaan iha tyhmänä ku oon innoissaan tämmösestä kilpailusta, mut nii se vaan menee, muoti ja luovuus on niin mun juttu, se jota rakastan! :) Ehkä jonaki päivänä pääsen näyttään muillekki mitä ässiä mulla on hihassa :D 

Hej hopp! Hur har er dag gått hittills? Själv har jag sovit en bra natt och slappat, fixat naglarna och tagit bilder på dagens outfit. Tänkte snart börja laga mat, kyckling, ris, sallad och en egengjord sås. Var idag och kollade på Iltalehti modesidor och läste att det har varit så många som har deltagit att de publicerar ännu en omgång, får se om jag kommer till final :) Om ni inte har varit och kolla hur min design ser ut hittar ni den från tredje omgången. Många tycker säkert att jag är dum för att vara så ivrig av en tävling som denna men så är det, mode och kreativitet är så min grej, ngt jag älskar! :) Kanske jag nån dag kommer få visa vilka tricks jag har i bakfickan :D 






My look today

Photobucket



Photobucket

Glitter t-shirt: Gina Tricot
Bra: H&M
Jeans: Mango
Belt: H&M
Shoes: H&M
Necklace: Gina Tricot




1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)