15.2.2011

Save Free Willy on t-shirt


Moroo!! Hyi että tänäänki on ollu hyytävän kylmä!! Plussaa on kumminki se et aurinko paisto tänään koko päivän ja pysy paremmin hereillä. Eka menin kouluun puol kahekstoista, keskustelin opettajan kaa, sit piti olla kaks presentaatiota mut yks peruuntu jostai kumman syystä ja oliki sit vasta vartin yli kaks se toinen. Suoraan sanoen mua ärsyttää se että raahautuu kouluun liian aikasin ja ehtii jo istahtaa luokkaan ku saa kuulla et eipä se tyyppi ilmestykkään puhuun :D No tärkeintä et jaksoin lähtee takasin toiselle luennolle.  Nyt pitäis taas jälleen ratkoa lakitehtäviä, jee jotenki tuntuu et aina on tiistai tai keskiviikko :D Muuten joku lukija ehdotti jos tekisin videopostauksen kuinka meikkaan ja sit näyttää mun laukun sisältö ja voinki sen tehä heti ku on tarpeeks aikaa kuvata kans :) Hyviä ideoita, kiitti niistä! :)

Hallo! Usch vad kallt det har varit även idag!! Positivt är det att solen sken hela dagen och man hade lättare att hållas vaken. Drog till skolan kl halv 12, diskuterade med läraren, sen var det dags för två föreläsningar men av ngn konstig anledning avbokades den första och den andra skulle vi haft först 14.15. Ärligt sagt blir jag jätte irriterad när man släpar sig till skolan för tidigt, hinner sätta sig ner i klassrummet och får höra att personen aldrig kommer :D Jo men viktigaste var dock att jag orkade ta mig tillbaka till den andra föreläsningen. Nu borde jag igen lösa rättsfall, jippie känns som det alltid är tisdag eller onsdag :D Förresten ngn läsare föreslog att jag skulle göra ett videoinlägg om hur jag sminkar mig och visa vad min väska innehåller, och skall göra det när jag har tillräckligt med tid :) Bra förslag, tack för dem! :) 


Aamiainen/Frukost

Kahvi/Kaffe
2 täysjyväpaahtoleipää cheddarjuustolla, tomaatilla ja raejuustolla/ 
2 fullkornstoast med cheddarost, tomat och grynost
1 päärynä/1päron
Rahkaa/Kvarg


Välipala/Mellanmål


2 Banaania/2 bananer
Leipää/Bröd
1 lasi tuoremehua/ 1 glas juice


Päivällinen/Middag


1 lasi maitoa/1 glas mjölk 
Täysjyväpastaa/Fullkornspasta
Katkarapuvihannesvokki/Räkgrönsakswok
Suklaabanaani karkkeja/Chokladbanan godis
Kahvia/Kaffe




Outfit 15.2.2011


Photobucket


Jacket: H&M
Scarf: H&M
Clutch: H&M
Jeans: ONLY
Pistols: Bianco


Photobucket


Photobucket


T-shirt: From Lissabon
Jeans: ONLY
Pistols: Bianco


2 kommenttia

  1. Voi kiitos. Mun blogini ei kyllä ole niin hieno kun sinuun verrattuna! Jäänpä lukemaan tätä! :)

    VastaaPoista
  2. Oot uudistanut blogiasi, hyvältä näyttää nyt:) Olet tosi kaunis näissä kuvissa, ihanan värist huulipunaa!

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)