14.2.2011

Happy Valentines day!


Moi kaikille! Olin sen verran väsyny eilen et nukahin jo kahentoista jälkeen jonka tuloksena heräsin pirteenä yheksän maissa. Oikeestaan ihan tosi kiva herätä aikasin ku ehtii tehä vaikka mitä ilman kiirettä. Tänään onki Ystävän päivä ja mennään Jonaksen kaa syömään Coloradoon illalla. Kohta pitäis menä vähä kirpparikierroksella jospa löytyis Kirpun torilta jotai :) Sit on aika siivota kämppää, tiskata ja siistiä. Saatte myöhemmin nähä miltä näytän tänään mut nyt saatte nähä mitä meikkejä käytin tänään ja mitä oon syönny. 

Hej alla! Var så trött igår att jag somnade redan runt tolv som resulterade att jag idag vaknade typ kl 9. Egentligen var det jätte nice att vakna redan då eftersom man hann ju göra allt utan att ha bråttom. Idag är det Alla hjärtans dag och vi drar med Jonas och äta till Colorado på kvällen. Borde snart gå på en lopptorgsrunda ifall jag hittar ngt på Kirpun Tori :) Sen är det dags att städa lägenheten, diska och fixa till. Ni får se senare hur jag ser ut idag men nu får ni kolla vilket smink jag använde idag och vad jag ätit.


Aamiainen/Frukost:


Kahvi 
Täysjyväpaahtoleipä raejuustolla
Verigreippi-appelsiinituoremehu 
½ Vanilijarinkeli 
1 banaani


Kaffe 
Fullkornstoast med grynost
Blodapelsin-apelsinjuice 
½ Vaniljkringla 
1 banan



Lounas/Lunch


Parsaa
Broilerisuikaleita
Tomattimurskaa
Fetajuustoa
Maustamaton jugurtti
American Dippi
1 lasi maitoa


Sparris
Kycklingstrimlor
Krossade tomater
Fetaost 
Naturell yoghurt
American dipp  
Ett glas mjölk



Makeup today


Photobucket


Aluks levitin Natura Median kosteusvoidetta ja annoin imeytyä pari minsaa. Sen jälkeen sekoitin sävyttävän päivävoiteen ja heleyttävän päivävoiteen purkissa ja levitin pohjaksi. Pohjan imeydyttyä valitsin molemmat meikkivoiteet ja sekoitin ne keskenään jotta sain hyvän sävyn. Meikkivoiteen jälkeen levitin Make up storen peiteväriä niihin kohtiin jotka tarvi peittävyyttä. Lopuks kiinnitin meikkipohjan We Care mineraali irtopuuterilla.

Först smörjde jag in ansiktet med Natura Media fuktighetscreme och lät den sugas in i ett par minuter. Efteråt blandade jag tonade dagcremen och natural beauty cremen med varandra och smörjde den som bas. Efter detta tog jag två foundations och blandade dem till rätt nyans för att få det att passa med ansiktet. Efter foundation använde jag Make up store cover all mix på de områden som krävde mer täckning. Slutligen för att fästa sminket använde jag We Care mineral löspuder.



Photobucket


Eka lisäsin aurinkopuuteria kevyesti jonka jälkeen hieman poskipunaa virkistämään kasvoja. Näistä luomiväreistä käytin vaaleimpia sävyjä koko luomelle ja tumminta antamaan syvemmän katseen.

Först använde jag solpudern och därefter lite rouge för att ge ansiktet en fräsch look. Av dessa ögonskuggor använde jag de ljusaste nyanserna över hela ögonlocket och det mörkaste för att ge en intensivare blick.


Photobucket

Sit oli kulmien vuoro, jolloin harjasin puuterimaista väriä kulmiin, mut ihan pienissä määrissä ettei kulmista tullu liian luonnottomat. Rajasin silmät nestemäisellä eyelinerillä, käytin valkoista kajaalia alasilmiin, taivutin ripset ja lisäsin ripsarin. Huulet väritin korallinvärisellä huulipunalla.

Sen var det dags för ögonbrynen som jag tog hand om med hjälp av ögonbrynsfärg, men endast i små mängder för att inte göra det onaturligt. Använde en liquid eyeliner, en vit kajal penna, böjde ögonfransarna och satt på lite maskara. Läpparna färgade jag med ett läppstift i korallfärg. 


5 kommenttia

  1. Thanks for comment! I like your blog and I follow! Do the same if you want
    Besos :)

    VastaaPoista
  2. kiitos! hyvää ystävänpäivää sinne ^^

    VastaaPoista
  3. Voitko tehdä meikki videon missä näytät kuinka meikkaat ja esitellä laukun sisällön?

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)