20.1.2010

Rättiväsynyt



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ihanaa, vihdoinki oon saanu syödä ja olla. Mulla oli tänään 5 tuntii ATK:ta ja 3 tuntii espanjaa, joten en ihmettele vaikka oonki iha poikki. Nyt aattelin keittää joko kahvia tai teetä ja aloittaa taas siivous. Oon nykyään nii kauheen laiska etten pysty edes pitään omaa huonetta siistinä. Sen jälkeen saan ottaa rennosti ja bloggailla enemmän.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Härligt, äntligen har jag fått mat i mig och bara vara. Jag hade idag 5 timmar It, och 3 timmar spanska så undrar inte vf jag är så slut. Nu tänkte jag fixa antingen kaffe lr te och börjar sen städa igen. Är nuförtiden så lat att jag inte ens lyckas hålla mitt rum fint. Efter allt detta får jag ta det lugnt och blogga mer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Joskus on vaa nii väsyny et jaksaa hymyillä kaikelle :P
Ibland är man så trött att man ler åt allt :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)