21.1.2010

No money, big problems


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nyt tuntuu taas siltä et kaikki tippuu niskaan. Raha-asiat on ihan päin kuusta enkä tienaa mistään mitään extraa. Pakko alkaa säästään iha kaikessa jotta ois sit varaa eri juttuihin. Mun puhelinlaskut on nii isoja et on kyl pakko vähentää tätä soittamista. Nyt tästä lähtien soitan vaa parin minsan puheluja ja käyttää nettiä enemmän. Joo mut virheistä oppii.

Nyt aion siivota ku on nii paska fiilis!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu känns det igen som om allt faller på mig. Ekonomiska situationen suger sig totalt och får inte extra pengar. Måste börja spara i allt så att jag kan köpa olika grejer. Mina telefonräkningar är så stora att jag måste nog minska på att ringa såhär. Från och med nu ringer jag endast några minuters samtal och använder internet mer. Jo men man lär ju av sina misstag.

Nu tänker jag städa för jag känner mig så dålig!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)