11.1.2010

Muchas gracias Linn Herbertsson!

Huomenta kaikille! Nousin ylös lämpimästä sängystä yheksän jälkeen ja menin suoraan suihkuun. Nyt on ainaki vähä pirteempi olo. Asiasta hiuksiin, mä nimittäin luin Linn Herbertssonin blogista et minkä tuotteen avulla saa kestävän kampauksen: Loreal Hot Straight suihke. Menin sit ostaan tän ja voin sanoo et mun hiukset ei oo koskaan ollu nii silkinpehmeet ja suorat koko illan. Ihanaa ku vihdoin on löytyny joku hyvä tuote. Kiitos Linn! :) Jos kiinnostuitte Linn Herbertssonin blogista, löydätte sinne täältä: http://linnherbertsson.se/

-------------------------------------------------------------------------------------------------

God morgon alla! Steg upp ur den varma sängen strax efter nio och gick raka vägen in i duschen. Nu känner jag mig iaf lite piggare. Från detta till hår, jag läste nämligen från Linn Herbertssons blogg att mha vilken produkt får man en hållbar frisyr: Loreal Hot Straight spray. Gick och köpte denna produkt och kan säga att mitt hår har aldrig varit så mjukt och plattat hela kvällen. Härligt när jag har äntligen hittat en bra produkt. Tack Linn! :) Dig som jag skall tacka! Om ni blev intresserade av Linn Herbertssons blogg, hittar ni dit här: http://linnherbertsson.se/

-------------------------------------------------------------------------------------------------



Loreal Hot Straight spray

Anttila: 6,80€

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)