21.1.2010

Aikanen herätys, NOT



Haha munhan piti herätä ajoissa nii ehtisin siivota ennen ku lähen kaupungille. No mulla oli herättämässä klo 9 mut emmä jaksanu välittää. Jatkoin sit kivasti unia. No mut pakko kattoo paljonko ehin siivota ennen ku lähen nii viimeistelen sit ku tuun kotiin.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haha jag skulle ju vakna i tid så jag skulle hinna städa före jag drar till stan. Hade telefonen och väcka mig kl 9 men orkade inte bry när Christina Aguilera försökte väcka mig med Candyman, utan jag fortsatte sova. Men måste kolla hur mkt jag hinner städa före jag drar så avslutar jag sen när jag kommer hem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Voi kura ku piti herätä liian myöhään!
Shit också att jag vaknade för sent!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)