12.1.2010

Lady Gaga=ME??

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Siis nyt mun on aivan pakko kysyy teiltä yhtä ihan random asiaa. Mun juttu liittyy Lady Gagaan ja mun yhdennäköisyyteen. Koko tää älytön juttu lähti siitä ku iskä katto The Voicea ja sieltä tuli Lady Gagan Poker face musavideo ja päätti sit sanoo et "toihan on Annan näköne". Olin sillee et NOT ja nauroin pari pvää. Juttu ei kuitenkaa jääny siihe vaa oon saanu kuulla parisen kertaa muilta et näytän siltä. Baarissa jotku ihmiset on tullu sanoo et oot Lady Gagan näköne, mut en vaa ite tajuu et mistä kohtaa meissä on samaa näköä? :D xD Siks aattelin kysyy teiltä, onko muka mussa ja Lady Gagassa samoja piirteitä? :P

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Asså jag måste fråga er åsikt om en random sak. Det har och göra med att om jag och Lady Gaga liknar varann. Hela denna otroliga storyn började med att pappa såg en gång Lady gagas musikvideo, Poker face på The Voice och sa att "hon liknar ju Anna". Jag var typ att NOT och skrattade åt det några dagar. Det slutade ändå inte endast med pappas kommentar utan jag har fått höra att jag liknar henne när jag varit ute och festat. Fattar bara inte själv att vad har jag och Lady Gaga gemensamt utseendemässigt? :D Df tänkte jag fråga et om ni tkr att jag och Lady Gaga har samma drag? :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------








-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)