10.8.2009

Work early in the morning

Aamulla oon vihanen ja väsyny :D

På morgonen är jag arg och trött :D



Joo noni nyt mä en saa nukkuu pitkään 14 päivään ku teen duunia. Oon hotellilla 3 tuntia joka päivä ja meen sinne klo 7.00 Aivan liian paha paikka mulle :D En todellakaa oo mikää aamuvirkku joten kirpasee kyl herätä kuudelta mut ajatus rahasta pistää hymyileen :P Kohta vois mennä lepäileen ku mua väsyttää nii suunnattomasti hehe.


Japp, nu får jag inte sova länge på 14 dagar eftersom jag jobbar. Är på hotellet 3 timmar dagligen och börjar kl 7.00 För svårt för mig :D Är verkligen inte en morgon människa så det är nog jobbit för mig att vakna klockan 6 men med tanke på pengar så kan jag ju inte låta bli att le :D Kunde snart dra och vila lite för jag är så trött, hehe.











Mut illalla oon ilonen ja pirtee :D
Men på kvällen är jag glad och pigg :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)