6.8.2009

Sipsi lakossa

Huomenta! Oon kyl nyt päättäny ruveta sipsilakkoon. Haha oon nyt ollu lakossa 2 pvää ja nyt alkaa kolmas. Ois hyvä jättää sipsien syöminen vähemmälle nii A) säästäisin rahaa B) vatsalihakset tulis paremmin ja nopeammin esille. Lisäks mulla on epäpuhdas iho nii ehkä auttais syödä terveellisemmin :D

God morgon! Har nog bestämt mig för att inte äta chips! Haha har skippat chipsen 2 dagar och idag börjar tredje dagen. Det vore bra att äta chips mer sällan så skulle jag A) spara pengar B) få snabbare synliga magmuskler. Dessutom har jag oren hy så det kunde möjligen hjälpa att jag skulle äta hälsosammare.

Muuten, luin tämmösen kiinnostavan jutun täältä: Emmin muotiblogi . Käykää itekki kattomassa, siinä kerrotaan kahdesta muotibloggaajasta jotka muuttaa Forumiin asumaan jne :D

Mitä mieltä ootte? Pystyisitteekö ite samaan? :D


Förresten jag läste ett intressant inlägg här: Emmin muotiblogi . Gå själv och kolla, där berättas om 2 modebloggare som flyttar till Forum och bo osv :D

Vad tkr ni om detta? Kunde ni själv göra samma? :D








Lihakset kuntoon nyt!
Musklerna i skick nu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)