26.8.2009

Back in Blog business again

Back to school!



Hei moi kaikille taas! Nyt oon muuttanu jälleen takas Helsinkiin ja ehin bloggailla enemmän :) Tänään on ensimmäinen koulupäivä, how fun :D Saa nähä mitä siitäki tulee, en oikee oo koskaa ollu innoissani koulusta, varmaa siks et oon nii laiska oppiin jotain uutta :D Mut nyt on aivan pakko alkaa laittautuun et ehin sit ajoissa, kirjottelen myöhemmin :)





Hallo alla igen! Nu har jag flyttat tillbaka till Helsingfors och hinner blogga mer :) Idag är det första skoldagen, how fun :D Får se vad det blir haha, har aldrig vart för inspirerad av skolan, säkert pga att jag är så lat när jag ska lära mig ngt nytt :D Men nu måste jag börja fixa mig så att jag hinner till skolan i tid, skriver senare :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)