27.8.2009

It's study time

Moikka :) Eilen mentii sit Jeminan ja Jennan kaa vähä käymään baarissa ja tultii himaan siinä kahen maissa. Joo olin sit kaheksalta aamulla iha finaalissa mut ei se mitää, 3 tuntii jaksoin kumminki roikkuu koulussa, enkä edes lusmuillu siellä, aatelkaa!! :D Mä ja Jenna laskettiin iha innoissaan matikan tehtävii. Joo huomenna on semmone % lasku testi joten pakko päntätä :P Huomenna onki jo perjantai, ihanaa sit tulee taas juhlittua :D Mut nyt matikan pariin nii etin sit enemmän juttuja josta voisin kirjottaa tänne :) Moro poroo


Hejsan :) Igår drog jag ut med Jemina och Jenna och hängde på nattklubben, kom hem där typ vid två tiden. Japp jag var ju då helt slutkörd klockan 8 på morgon men det gjorde inget, orkade trots det hänga i skolan 3 timmar och tänk er, jag latade mig inte ens där!! :D Jag och Jenna räknade flitigt matte uppgifter, men aah imorgon har vi ju en % räknings test så jag måste plugga :P Imorgon är det då redan fredag, härligt, blir en del festande igen då :D Men nu tar jag itu med matten så söker jag ngt jag kan skriva om sen senare :) Hejdååå




Eka luen matikan tehtävän ja oon sillee okei.

Först läser jag igenom matte uppgiften och är sådär okej.




Sit tajuun et se tehtävä ei mee mun kalloon ja oon et whooot?!

Sen inser jag att jag inte fattar uppgiften och är helt whoot?!


Mut sit ku tajuun, oon iha shokissa ja loppupeleissä innostun :D
Men sen när jag fattar, är jag helt chockad och får slutligen helt kicks :D


1 kommentti

  1. Tack så jättemycket för din fina kommentar!! Blev jätteglad. Det peppar verkligen upp en när någon skriver som du gjorde :)

    Kram på dig

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)