18.8.2009

Arvostus on liikaa vaadittua


Huomenta! Anteeks oikeesti etten ehi koskaa kirjottaa tänne. Jotenki vaan haluun olla mahollisimman vähän koneella ja keksiä kaikkee muuta :) No mut kumminki, asiasta työhön.. Eli oon nyt kesäduunissa 14 pvää putkeen ja jakelen semmosia mielipide kyselyjä. Noh en oo sit saanu aina päivän tavoite määrää mut melkee kaikki on kumminki sanonu mulle ettei mun kannata stressata ja et joku muut hoitaa loput ellen saa 300kpl kokoon. No kiva eilen sit sainki kuulla sieltä et oon saanu aivan liian vähä kokoon jne. Arvatkaa vaa ärsyttikö ku oon antanu kaikkeni ja yrittäny jakaa kyselyjä kaikille. Ehkei tullu mieleen et kaikki ei todellakaan osallistu tai sit ne valehtelee päin naamaa.


Mä: Hei, onko teillä aikaa vastata tähän mielipide kyselyyn?

Asiakas: "Tottakai, meillähän on aikaa nii mehän vastataan"


Joo sit saan tottakai hyvän mielen et ihmiset on suostunu vastaan. Mut tässä asiassa oon ollu jo liian monesti sinisilmänen. Moni ottaa kyselylomakkeen vastaan mut valehtelee päin naamaa eikä ees täytä koko kyselyä. Että näin Suomen kansa toimii, mahtavaa!!


God morgon! Beklagar att jag inte har vart och bloggat så mkt. Vill undvika datorn så mkt som möjligt och göra ngt annat istället :) Men hur som helst, till dagens ämne. Asså jag jobbar nu 14 dagar i sträck och delar ut blanketter med feedback frågor. Har inte fått under alla dagar den mängd som krävs per dag men nästan alla har sagt till mig att jag inte skall stressa över det utan ifall jag inte får 300 st så tar ngn annan hand om det sen. Men hur trevligt blev det igår då när jag fick höra att det fattas helt massor med blanketter osv. Gissa om jag blev arg då jag gett typ 110% och delat ut så många som möjligt. Kanske inte många kommer att tänka på att alla människor inte vill delta eller t.o.m. ljuger till mig.


Jag: Hej har ni tid att svara på en del frågor och ge lite feedback?

Kunden: "Klart vi har ju tid så förstås vi kan svara"


Så blir jag såklart glad över att kunderna har deltagit. Men har nog tänkt för ofta gott om kunderna i denna situation. Många tar emot blanketten och säger att de svarar fast i verkligheten så ljuger de till mig och lämnar osvarat. Så, det är såhär Finlands folk gör, utmärkt!!



KYSYMYS: Mitä te teette ku joku tulee kysyyn että onko teillä aikaa vastata kyselyyn?


FRÅGA: Vad gör ni när ngn kommer och frågar ifall ni har tid att svara på frågor och ge feedback?



Aina pitää kumminki näyttää iloiselta vaikka asiakkaat ois kuinka törkeitä tahansa, kuinka hienoa se onkaa ku sisällä kiehuu :D

Man måste ändå alltid se glad ut fastän kunderna vore hur oartiga som helst, hur fint är det att se glad ut fastän man kokar inombords :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)