25.1.2015

Flow minerals








En tiiä onko Flow kosmetiikka teille tuttu mutta itse en voisi enää elää ilman Flow mineraalimeikkipuuteria. En tarkalleen muista milloin kokeilin ensimmäistä kertaa kyseistä tuotetta mutta löysin sen Ruohonjuuresta. Olin sitä ennen käyttänyt Benecos mineraalimeikkipuuteria enkä oikein ollut tyytyväinen sävyihin enkä varsinkaan siihen että sain selville että tuote sisälsi talkkia joka on kieletyllä listalla varsinkin mitä tulee mun epäpuhtaaseen ihoon! No jotenkin huomasin sitten Flow purkkeja ja tutkailtuani ostin itselleni yhden mukaani. Olin heti ihan äimänä kuinka peittävä mineraalipuuteri olikaan ja sävy sopi itselleni tosi hyvin :) Sävyjä on monia, sekä viileitä että lämpimiä joten suurimmalle osalle löytyy varmasti oikea sävy! Itse käytän viileää sävyä nimeltä Porcelain. Voitte tutustua kotimaiseen Flow kosmetiikkaan TÄÄLTÄ.

Vet inte om Flow kosmetika är bekant för er men skulle inte längre själv klara mig utan Flow mineralpuder. Kommer inte exakt ihåg när jag för första gången testade produkten men hittade den i Ruohonjuuri. Hade innan det använt Benecos mineralpuder och var inte nöjd med nyanserna och blev rasande när jag fick reda på att produkten innehöll talk som är på svarta listan när man har oren hy som mig! Lade märke till Flow burkerna och efter lite undersökning köpte jag med mig en burk. Var omedelbart positivt överraskad att mineralpudret täckte jätte bra orenheter och nyansen passade mig perfekt :) Det finns många nyanser, både kalla och varma toner så största delen hittar säkert en bra nyans! Själv använder jag en kall nyans med namnet Porcelain. Ni kan bekanta er med den inhemska märket Flow HÄR.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)