27.1.2015

Cracked metallic



Moi! Välillä tuntuu etten yhtään osaa päättää haluanko että tulee lisää lunta vai saisko kaikki sulaa pois. On toki kivaa että lumi tuo enemmän valoa ja piristää mutta samalla se rajoittaa tiettyjen asujen ja kenkien käyttöä. Okei sanotaanko näin että ei haittaa vaikka on lunta mutta en vaan jaksa sitä että on kylmä :D Kyllä se vaan näin on että asut ovat niin tylsiä kun joutuu käyttää samoja takkeja, kaulahuiveja ja pipoja. En tajua miten muut bloggarit onnistuvat näyttämään niin hyvältä jopa talvella :) No mutta anyways, tässä on teille päivän asukuvia. Todella rento ja sporttinen asu!


Hejsan! Ibland känns det som om jag inte alls kan bestämma mig om jag vill att det kommer mer snö eller om allt borde bara smälta. Det är ju mysigt att snön för med sig ljus och piggar upp mig men samtidigt sätter den gränser för vissa outfits och skor. Okej jag stör inte väl mig så mycket på snön, bara det inte är för kallt :D Faktum är att alla outfits ser tråkiga ut då man måste använda samma jackor, halsdukar och mössor. Fattar inte hur andra bloggare lyckas se snygga ut även på vintern :) Jo men anyways, här är dagens outfitbilder. En mycket avslappnande, sportig look!








// Jacket: H&M Trend // Sweater: Lindex // Leggings: Nelly // Shoes: Nelly // Beanie: Lindex //  


2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)