20.5.2012

Sick and tired


Moikka moi sanoo flunssanen Anna täältä pohojanmaalta. Mun piti tänään lähteä takas Helsinkiin mutta eiliset polttarit teki temput ja sairastuin kunnolla. Aamulla oli niin tukkonen olo etten olis todellakaan jaksanu lähteä istuskeleen junaan. No nyt sain kattoo Suomen matsin joka oli ihan jees vaikka hävittiin, parhaansa yrittivät :) Oli tosiaan tosi kivaa eilen vaikka olinkin sairas, Mialla oli superhauskaa joten niin oli meilläkin :) Nyt aletaan iskän kanssa kattoon lätkän finaalia, Go Slovakia! Jostain kumman syystä uskon että Slovakia voittaa mestaruuden, on jo niiden aika koska ne voitti ekan mestaruuden tasan 10 vuotta sitten :) Tarjoon vähän kuvia alla ettei mee pelkäks tekstiks, moikka! :)

Hej hopp säger en snuvig Anna från österbotten. Skulle idag dra tillbaka till Helsingfors men partyt igår fick mig bli ännu sjukare. Var så täppt i näsan på morgonen att det fanns ingen chans att jag skulle orka sitta på tåget. Nu fick jag då kolla på Finlands match som var bra även om vi förlorade, de försökte sitt bästa :) Det var jätte roligt igår även om jag var sjuk, Mia hade superkul så då hade vi också :) Nu börjar jag och pappa kolla på hockey finalen, Go Slovakia! Av någon konstig anledning tror jag att Slovakien vinner mästerskapet, det var på tiden eftersom de vann sitt första vm-guld för 10 år sedan :) Bjuder lite på bilder så att det inte är endast text, hejdå! :)
















3 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)