27.5.2012

My curls go wild


Hyvää päivää! Kuinka moni valvo eilen ja katto euroviisuja? Hyvä hyvä hyvä Loreen, aivan ansaittu voitto. Sitä oon täällä sanonu jo helmikuussa kun ekan kerran kappaleen kuulin että tästähän vois tulla kisojen voittaja :) Joten Grattis Loreen vielä kerran! :) Nyt pitäis hakee vähän puhelinlaskuja kotoa ja kattoo jospa ne Gagan liput on ilmestyny ^^ Tänään vaihteeks aamulla herätessä katoin että kunnon kiharat on taas kehittyny tuossa yön aikana, onneks ei tarvi niitä tänää laittaa :D Myöhemmin saatte asukuvia :) PS näiden kuvien perusteella tajuutte varmaan miksen suorista about koskaan hiuksia :D

God dag! Hur många vakade igår och kollade på melodifestivalen? Bra bra bra Loreen, helt förtjänad vinst. Har ju på bloggen sagt detta sedan februari när jag hörde henne första gången att hon kan ta hem vinsten :) Säger Grattis Loreen ännu en gång! :) Nu borde jag gå hem en sväng och hämta telefonräkningen och kolla ifall mina Gaga biljetter har kommit ^^ Vaknade idag på morgonen igen med värsta lockarna i håret, tur att man behöver inte fixa sitt ruffs idag :D Ni får senare lite outfitbilder :) PS på basen av dessa bilder fattar ni säkert varför jag inte så gärna vill platta mitt hår :D



Curly Girl








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)