31.5.2012

Shoe Candy from Zara


Hyvää huomenta rakkaat lukijat! Mun piti olla sit niin tyhmä että menin kuolaamaan Zaran kenkien perään niiden nettisivuilla ja nyt voisin kotiuttaa monet parit. No silmänruoaks saa kyllä jäädä sillä tietyt parit köyhentäis mua jopa satasella :D Poimin omia lemppareita tänne blogin puolelle niin en oo toivottavasti ainoa joka kuolaa näiden perään :P

God morgon kära läsare! Var så dum att jag gick och dregla efter skor på Zaras hemsidor och nu kunde jag köpa så många par. Det får nog dock bli bara lite joy för ögonen eftersom vissa skor skulle göra mig 100€ fattigare :D Plockade mina egna favoriter till bloggen och hoppas att jag inte är den enda som dreglar efter dessa :P





3 kommenttia

  1. Määä tahon noi ekat! Ja tokat ja vikat ja oikeestaan kaikki, kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä :D voiskohan joku sponssata molemmille :D

      Poista
  2. Nuo keltaset!!!! aah! Mä rakastan !! :D Tollaset ku sais.. Palkkapäivä tule jo.. -.-" :D

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)