2.5.2011

Saturday night with Jenna


Moikka hoikka! Eilinen päivä meni siinä että oli tosi lusmu olo lauantain illan jälkeen :D No mut lauantain tapahtumiin. Eka olin tosiaan kotona, katoin lätkäpelin, laittauduin puoliks ja lähin sit siinä kaheksan maissa Jennalle alotteleen. Meillä oli skumppaa ja siideriä, pizzaa ja viinirypäleitä ja voin sanoo et meillä oli aika hyvä fiilis vaikka oltiinki vaan me kaks :D No sit vihdoin päästiin lähteen kaupungille päin ennen yhtätoista ja oltiin Tivolin jonossa yhentoista jälkeen ja sielläki oli hauskaa. Ilta Tivolissa meni oikein hyvin ja voi sanoo et oli yks hauskimmista Vappuaatoista, kiitos Jenna sulle siitä :D

Hejs svejs! Dagen igår gick till det att jag kände mig hängig hela dagen efter lördags kvällen :D Men jo till lördagens händelser. Först var jag hemma, kollade hockeymatchen, fixade mig halvt och drog till Jenna runt åtta tiden och förfesta. Vi hade skumpa, cider, pizza och vindruvor och kan säga att vi hade ganska bra stämning fast det var bara vi två :D Före elva drog vi äntligen till stan och efter elva stod vi i Tivolis kö och vi hade riktigt roligt där också. Kvällen på Tivoli gick riktigt bra och kan säga att denna valborg var en av dem bästa jag haft, tack Jenna för det :D 


Party time

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket





Blouse: H&M // Jeans: Dr Denim // Shoes: H&M // Clutch: Seppälä


NYT LÄTKÄÄ!! SUOMI - LATVIA

NU ISHOCKEY!! FINLAND - LETTLAND


1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)