8.5.2011

Finland in colors!



Alotan tämän postauksen toivottelemalla hyvää äitienpäivää kaikille äideille, toivottavasti on ollu kiva päivä :) Ite en ollu nyt kotona Kokkolassa mut soitin kumminki äidille ja onnittelin, se sai multa, mun siskolta ja iskältä Iittalan kastehelmi-kakkulautasen ja oli kuulemma tyytyväinen. Arvatkaa mitä tein tänään puoltoista tuntia, no mähän yhtäkkiä aloin miettiin et mikä onkaan Australian pääkaupunki ja näköjään tuli joku totaalinen black out sillä ainoo mikä pyöri päässä oli cambridge :D Loppupeleissä tuli sit päähän ku kysyin vihjeitä siskolta, järkyttävää ku en edes tuommosta muistanu tänää, huh huh! :D Ehkä läktän seuraaminen on jotenki vähentäny mun aivosoluja? Ja lätkästä puheenollen olin taas ihan hermoraunio ku katoin peliä mut suomipoika näytti kuinka voitetaan ja tulihan ne 3 pistettä kotiin! 

Btw ulkona on aivan upee ilma, oikee kesäfiilis, pitäis varmaa mennä ulos nauttiin :) Hauskaa loppupäivää!

Inleder detta inlägg med att hälsa alla mammor trevlig morsdag, hoppas ni har haft en trevlig dag :) Själv är jag inte hemma i Karleby men ringde mamma och grattade, hon fick av mig, syrran och pappa en Iittala Kastehelmi-kakfat och gillade den. Gissa förresten vad jag gjorde idag 1½ timme, jo jag funderade vad är Australiens huvudstad och fick en total blackout eftersom det enda jag tänkte på var cambridge :D Slutligen kom jag på det när jag ringde syrran och frågade efter lite tips, alltså helt hemskt när man inte kommer ihåg sådant, fy fy! :D Kanske hockey kollandet har minskat på antalet hjärnceller i mitt huvud? Och på tal om hockey, jag var så nervös igår när jag kollade matchen men killarna visae hur man vinner och så tog vi 3 poäng hem!

Btw det är jätte fint väder ute, sommarkänslan är här, borde gå ut och njuta :) Njut av resten av dagen! 


Hockey outfit


Photobucket

Hoodie: H&M //Glasses: H&M // Scarf: H&M 
// Shorts: H&M // Tights: Vero Moda // Converse







1 kommentti

  1. Ihanan sininen asu!:)

    http://bysannamaris.blogspot.com/

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)