18.1.2011

Today's outfit, new jacket and apple cider vinegar



Katon tässä samalla Frendit jaksoa ja voin vaan sanoo et se on kyl semmonen sarja johon en koskaan kyllästy. Mut joo tässä teille on kuvia päivän asusta, uudesta Gina Tricot jakusta ja omenasiideri etikasta jotka ostin. Jollette vielä oo käyny kattomassa mun uusinta Seppälä printtiä, menkää ihmeessä nyt :) Oisin tosi kiitollinen jos menisitte äänestään :) Jos teillä itellä on kans printti, kertokaa mulle nii meen kattoon :) 

Kollar här samtidigt på Friends och kan nog säga att det är en serie som jag aldrig kommer tröttna på. Men jo här har ni bilder på dagens outfit, nya Gina Tricot kavajen och äppelcider vinägern som jag köpte. Ifall ni inte ännu har varit och kollat min nya Seppälä mönster, gå nu :) Vore så glad ifall ni röstade :) Ifall ni också har ett mönster på Seppälä, berätta för mig så kan jag gå och kolla :) 





New jacket






Apple cider vinegar


Life: 6,40€



Today's outfit



Shirt: H&M
Belt: Äidin/Mammas
Leggings: ONLY


2 kommenttia

  1. Men jag har ju hållit koll på H&Ms skor, hur kan jag ha missat dem? Eller är de fula från sidan? :P

    VastaaPoista
  2. Tuo viiden euron löytö Ginasta, nyt olen superkade!

    <3Ninnis

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)