2.1.2011

Nyt äänestämään mun Seppälä työtä!!


Hyvää uuttavuotta teille kaikille! Toivottavasti vuosi on alkanu teillä hyvin! Ite oli oikeen mukavaa, oon itse asiassa tällä hetkellä Helsingissä ja lähen tänään vielä viikoks takasin Kokkolaan. Mut semmosta asiaa mulla oliki et oon osallistunu Seppälän Design Studio kilpailuun ja koska mulla ei oo Facebookia jossa voin jakaa mun työn, aattelin kysyä teijän apua sen äänestämisessä!! :) 

Gott nytt år åt er alla! Hoppas det nya året har börjat bra för er! Själv hade jag det riktigt trevligt, är faktiskt nu i Helsingfors och skall hem idag för en vecka till. Men hade sådant ärende att jag har deltagit i Seppälä Design Studio tävlingen och för jag har ingen Facebook där jag kunde dela min design, tänkte jag fråga er hjälp i röstningen här!! :)   




1 kommentti

  1. Sinne meni niin että rapisi! Tajusin heti juonen eli voi äänestää samaa enemmän kuin kerran, tästä vihjeenä muillekin äänestäjille;) Go Anna!

    <3Ninnis

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)