28.9.2010

My look in school



Noniin taas jälleen yks palautustehtävä valmiina, huh huh! Nyt saan alkaa syödä ja taas jälleen vaan heittää kouluaivot pihalle jäähtymään. Huomenna onki sit pidempi koulupäivä enkä tiiä miten jaksan oikeesti :D Noh ehkä selviän. Muistitteko muuten et keskiviikkona Sokoksessa alkaa 3+1 päivät, sieltä löytyy varmaa kaikkee kivaa. 


Så ja, nu har jag igen gjort en närvarouppgift klart, pust pust pust! Nu får jag börja äta och igen bara slappna av och slänga skolhjärnan ut på gården för att svalna. Imorgon har jag då en lite längre skoldag, vet inte hur jag orkar :D Jo kanske jag överlever. Förresten har ni kommit ihåg att på onsdag börjar 3+1 dagarna på Sokos, där hittar man säkert allt möjligt nice. 



Outfit;



Eikö ookki ihanat kengät!?

Visst är skorna fina!?


Miksei voi olla kesä? 

Varför kan det inte vara sommar?



Malta 07





4 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)