25.9.2010

Inspired by???


Moikka moi! Menin sit tänään ostaan kengät H&M:stä mut ne on nii ihanat et oli kerta kaikkiaan pakko! Niihen meni se  50€ mut on ne sen verran  mukavat jalassa :) Mulla meni viime vuonna rikki samantapaset jotka ostin Din Sko:sta joten halusin kumminki löytää jotain siihen suuntaan. Nii muuten saatte arvata kenen inspiroivana oon kehittäny mun asukokonaisuuden noissa kuvissa?

Hallo! Gick till H&M idag och köpte med mig ett par skor som var sååå fina, var helt enkelt tvungen ju! Dem gick på 50€ men är så  bekväma :) Förra året gick mina Din Sko kilklackar sönder som var lite i samma stil och jag trivdes i dom så bra så ville köpa typ likadana. Förresten ni får gissa vem jag har inspirerats av i bilderna under när jag lade ihop en outfit :) 


My new lovers;

49,95€



Beautiful shoes;
En ostanu noita koska näytti siltä et niitten pinta kuluu heti.
Köpte inte dom eftersom såg ut som dom blir slitna snabbt.



Inspired by??







West: LTB
Pants: H&M
Shoes: H&M
Bag: Handmade in Italy






1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)