8.9.2010

Gossip girl outfit as Vanessa



Mun pitäis lukee koulujuttuja mut oon nii laiska etten jaksa, siks lähenki nyt pois koneelta etten koko ajan lue muiden blogeja :D Otan koulukirjan mukaan ja keskityn olennaiseen. Laitan myöhemmin asukuvia. Muuten, stailasin itteni taas yheks Gossip Girl hahmoks, Vanessaks. Käykää ihmeessä äänestämässä sitä jos teijän mielestä asu on hyvä :) 


Jag borde läsa skolgrejer men är så lat att jag inte orkar, därför drar jag nu från datorn så jag inte hela tiden läser andras bloggar :D Tar skolboken med och koncentrerar mig på det väsentliga. Lägger upp senare outfit bilder. Förresten, jag stylade mig själv igen till en Gossip Girl tjej, Vanessa. Gå och rösta på mig ifall ni tycker att outfiten passar bra :)



Gossip Girl Vanessa;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)