5.9.2010

Animal printed tights



Mohoi! Tänää on ollu perus sunnuntai, väsyttäny ja ollu oikee lusmu olo. Oon tehny yhen koulutehtävän valmiiks joten oon oikeen tyytyväinen. Huomenna ei oo onneks koulua mut pitää kumminki mennä koululle tekeen yhtä projektia. Koska en oo muistanu ladata kameran akkua, en oo myöskään näpsiny kuvia mut huomenna tulee kyl pvän asua sun muuta :) Selailin vanhoja postauksia ja muistin et mulla on vaatekaapissa juttuja mitä en oo käyttäny aikoihin. 


Hallo! Idag har det varit en basic söndag, kännt mig trött och varit riktigt lat. Har gjort en skoluppgift klar, så är därmed riktigt nöjd. Har som tur inte skola imorgon men måste ta mig dit och börja med ett projekt. Eftersom jag inte har kommit ihåg att ladda batterierna på kameran har jag inte heller tagit bilder men imorgon blir det bl.a dagens outfit mm :) Kollade igenom gamla inlägg och kom ihåg att jag har grejer i garderoben som jag inte använt på ett tag. 


Animal printed tights;


Grey dress;


Beige jacket&warm scarf;


White cardigan;


Nyt kohta nukkumaan, mut ennen ku meette käykää äänestämässä mun Gossip girl asua ja Seppälä pipoa :D

Nu ska jag snart och sova, men före ni drar gå och rösta på min Gossip girl outfit och Seppälä mössa :D


2 kommenttia

  1. Seppälä pipo valittiin jo, enkä tykänny voittaja piposta! = l

    VastaaPoista
  2. Toi harmaa mekko näyttää tosi kivalle! :) Saako udella, että mistä on moinen ihanuus mahtanut löytyä? :p

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)