29.10.2015

Loppuneet tuotteet




Oon monta vuotta ollut koukussa blogipostauksiin jossa esitellään loppuneet kosmetiikkatuotteet, joten päätin myös itse lähteä tähän touhuun. Tavallisten kuluttajien mielipiteet ovat itselle tärkeitä ja tuntuu luotettavammalta lukea arvioita niiltä ihmisiltä jotka ovat samaan tapaan tavallisia tallaajia kuten minä. Mulla on laatikot ja hyllyt täynnä tuotteita koska hurahdan aina kokeilemaan uusinta uutta ja huomaankin sitten etteivät monet tuotteet vastanneet odotuksia. Nyt kun kirjaan ylös blogiini omat loppuun käytetyt tuotteet, voin palata takaisin lukemaan feedbackeja jos olen miettinyt mikä tuote sopikaan mulle :) 

Har många år varit helt hooked i blogginlägg där bloggare skriver om skönhetsprodukterna de använt till slut och ger sin feedback. Bestämde mig därmed också följa i andras fotspår och skriva likadana inlägg. Jag läser massor vad vanliga konsumenter tycker och tänker om olika produkter, eftersom jag anser att det är mer pålitligt att läsa kommentarer från de personer som är vanliga konsumenter, precis som jag själv. Har hyllorna och lådorna fyllda med produkter för jag är lättlurad och vill gärna testa det nyaste. Märker ju senare att många produkter inte alls passade mig och förväntningarna blev för låga. Nu när jag börjar även själv skriva mina åsikter om produkterna, så kan jag alltid komma och läsa vilka produkter verkligen funkade :)



Ekana arvostelussa on Aussien Frizz Miracle Conditioner. Kyseessä on siis hoitoaine joka lupaa siloittaa ja pitää sähköiset kutrit kurissa. Aussien tuotteet ovat aina olleet itselle semmonen perus hyvä tuoteperhe mutta ei ole koskaan ollut korvaamaton. Vaativa pehkoni on kuitenkin yksilöllinen joten saattaa olla että joillekin nämä sopivat tosi hyvin. Tuoteessa hyvää on se että se on riittoisa, tuoksu on todella koukuttava eikä se tee hiuksista velttoja :) *Saatu tuote blogin kautta

Första produkten är Aussie Frizz Miracle Conditioner. Det är alltså ett balsam som lovar släta till håret och gör det mindre frissigt. Aussies produkter har alltid varit på en okej nivå men har aldrig varit oslagbara. Mitt ruffs kräver lite mer vård men kan tänka mig att för en del kan denna produkt vara riktigt bra. Goda sidor med produkten är att den räcker länge, doften är jätte god och gör inte håret platt :) *Fått produkten via bloggen



Toinen tuote on yksi luottotuotteistani! Natura Median Baba de Caracol etanavoide on päivä- ja yövoide joka sopii kaikille ihotyypeille. Tätä käytän nimenomaan siksi että se kosteuttaa tehokkaasti ja uudistaa ihoa. Olen käyttänyt tätä viiden vuoden ajan aina sillon kun budjettia on ollut. Huomaan heti kun en ole käyttänyt tätä aikoihin että nyt olisi taas aika ottaa käyttöön. Hyviä puolia tuotteessa on se että se kosteuttaa, ei tuki ihohuokosia, on erittäin riittoisa ja auttaa ihoa uudistumaan. Ainoa miinuspuoli jonka tälle tuotteelle keksin on hinta. 100ml pullo maksaa siinä 50€ paikkeilla mutta toisaalta tämä tuote kestää monen monta kuukautta!

Den andra produkten hör till mina favoriter! Natura Medias Baba de Caracol snigelkräm är en dag- och nattkräm som passar alla hudtyper. Själv använder jag den för den återfuktar och förnyar huden bra. Har använt denna från och tillbaka i fem år när jag har haft råd. Märker direkt när huden har tagit paus från denna produkt. Goda sidor med snigelkrämen är bra återfuktning, täpper inte till porerna, räcker väldigt länge och hjälper huden att förnya sig. Det enda dåliga jag hittar på är priset. Priset för 100ml flaska ligger runt 50€ men den räcker i många månader så det hjälper ju lite!
  

No miten sitten Maybellinen Lash sensational ripsiväri? Tälle tuotteelle oli niin isot odotukset ja melkoisen mönkään meni. Olin lukenut läpi ja nähnyt monet hehkutukset ja halusin innolla päästä kokeilemaan ripsiväriä. Ripsivärin kumiharja pelotti hieman mutta ajattelin että jos muut ovat tykänneet, niin tykkään minäkin. Parin kokeilun jälkeen pystyin hyvin samaistumaan LINDAN postaukseen. Ripset eivät pysy itsellä kaarevina, vaan muuttuvat suoriksi hetken päästä. En kuitenkaan halunut heittää uutta tuotetta pois, joten käytin sen loppuun yhdessä toisen ripsivärin kanssa. Jos jotain hyvää sanottavaa mulla on tästä ripsarista niin varmaankin että harjalla saa hyvin eroteltua ripset eikä ripsari varise niin paljon. Tosin huonoihinkin puoliin saan laittaa kumiharjan. Jotenki se ei vaan oo mua varten vaan luotan klassikkoharjoihin. Haluan kuitenkin painottaa että monet ovat tykänneet tuotteesta ja kyseessä on oma kokemus :) Ehkäpä pitäisi jossain vaiheessa kokeilla sitä vedenkestävää!

Vad tycker jag om Maybelline Lash sensational mascaran? Hade så stora förväntingar för denna produkt och blev besviken. Hade läst och sett massor med bra inlägg om produkten och ville så gärna testa den själv. Gummiborsten gjorde mig lite skeptisk men tänkte ifall andra har älskat denna, då måste ju jag också. Efter några gånger jag testat så kunde jag bra stöda LINDAS inlägg. Ögonfransarna hålls inte i en båge utan blir spikraka om en stund. Ville ändå inte slänga bort produkten så jag använde den till slut tillsammans med en annan mascara.Om det finns något bra att säga om produkten så får man med hjälp av borsten iaf fina genomkammade fransar och mascaran smular inte så mycket. Dock måste jag också lägga gummiborsten under det dåliga. Mascraborstar i gummi är inget för mig utan jag litar på klassiska. Vill ändå poängtera att detta är endast min åsikt och många har gillat denna produkt :) Kanske jag borde i något skede ge chansen åt den vattentäta!



Viimeinen arvosteltava tuote on Acon Rebalancing Cleansing Foam. Tuote soveltuu siis normaalille ja sekaiholle. Putsari vaahtomuodossa on aina kiva ja mielestäni vaahdolla saa puhdistettua paremmin verrattuna perus putsariin. En ookaan tainnut ennen tätä käyttää Acon puhdistustuotetta joten yllätyin positiivisesti tuotteen tehokkuudesta. Mielestäni tuoksu on ihanan mieto, meikki lähtee melko helposti vaahdon avulla eikä tuote kuivata ihoa vaikka kuoriikin hellävaraisesti. Voisin hyvin kuvitella käyttäväni tätä uudestaan :) 

Den sista produkten är Aco Rebalancing Cleansing Foam. Produkten passar för torr och blandhy. Älskar när produkten är i skumformat för jag anser att den putsar bättre sminket jämfört med en normal ansiktstvätt. Tror inte jag använt nån rengöringsprodukt från Aco förut och blev verkligen positivt överraskad. Doften är passligt mild, rengör lätt sminket och produkten torkar inte huden även om den innehåller smått exfolierande ämnen. Kunde lätt tänka mig använda denna igen :)




2 kommenttia

  1. Vika puteli päivittäisessä käytössä! :) Oli kiva nähdä taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yeah!! Niin oli :) Lauantaina törmäillään ♥

      Poista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)