28.10.2015

GREYBLACKBLUE


Kiireisistä päivistä löytyi vihdoin aikaa blogille! Indiedaysin Halloween juhlat lähestyvät ja odotan innolla teitä kaikkia sinne :) Itse hankin asuni jo muutama viikko sitten jotta välttyisin stressiltä. Nyt nimittäin kaikki ihmiset pyörivät halloween kaupoissa etsimässä asuja ja koristeita :D Tänään kävin pressipäivillä sekä Republic Showroomilla että Milttonilla. Onneks laitoin kunnolla vaatetta päälle sillä ulkona oli vähän kylmä. Tässä teille asukuvia jotka olen aivan unohtanut postata. Päällä mulla on yksi lemppari mekoistani yhdistettynä pitkään neuletakkiin ja saappaisiin!

Äntligen finner jag tid från all brådska att uppdatera bloggen! Indiedays Halloween party närmar sig och väntar ivrigt på att få se er alla :) Själv skaffade jag min outfit för några veckor sedan för att undvika stress. Nu är alla nämligen samtidigt i butikerna och letar efter halloween outfits och prylar :D Idag besökte jag Republic Showroom och Miltton då de ordnade pressdagar. Tur att jag klädde mig varmt för det var ju lite kyligt ute. Här har ni outfitbilder som jag totalt glömt publicera. Har på mig en av mina favorit klänningar kombinerat med en cardigan och boots!








// Jacket: Second Hand // Scarf: Cubus // Cardigan: Second Hand // Dress: Monki // Shoes: Zara //

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)