22.10.2015

Autumn looks


Moi! Aina kun oon kotona Kokkolassa, en vaan saa aikaseks bloggailla joka päivä. On niin paljon kaikkee muuta tekemistä niin jää tää koneella hengailu vähemmälle :) Tajusin etten oo pitkään aikaan postannut mun asuja edellisiltä kuukausilta saman postauksen alle joten päätin valita 8 hyvinkin erilaista lookia, jotka ovat olleet päälläni alkusyksystä tähän päivään. Kuten näkyy, tyylini on hyvin monipuolinen ja riippuu niin fiiliksestä mitä puen päälle. Välillä on hyvinkin naisellista asukokonaisuutta kun taas tiettyinä päivinä liputan täysin eri tyylille. Jos itse saisin näistä asuista valita top kolmoseen, ne olisivat nrot 1, 3 ja 5 :) Mikäli pidätte tyylistäni ja mielestänne ansaitsen Indiedays Blog Awardseissa vuoden Lookbook tittelin, käykää äänestämässä mua TÄÄLTÄ!

Tja! Alltid när jag är hemma i Karleby så orkar jag inte blogga lika aktivt. Har så mycket annat att göra här så minimerar användningen av datorn :) Fattade förresten idag att jag inte på evigheter har lagt upp mina senaste looks i samma inlägg så tog och valde 8 väldigt olika looks som jag har haft på mig sedan början av hösten. Som ni ser så har jag en väldigt varierande stil och klär mig enligt magkänslan. Ibland är det så skönt att klä mig kvinnligt medan andra dagar känns motsatsen rätt. Om jag fick välja mina favoriter bland dessa looks, så skulle jag välja outfits nr: 1, 3 och 5 :) Ifall ni gillar min stil och tycker att jag förtjänar att vinna årets Lookbook pris på Indiedays blogg awards, gå och rösta på mig HÄR! 


Got any favorite look? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)