5.11.2013

Leather love!


Tänään päätin että nahkashortsit on päivän juttu. On kuitenkin jo sen verran kylmä ulkona että yhdistin sen lämpimään neuleeseen ja sukkiksiin. Sit tietty nahkatakin päälle mun luotto pörröneule, onneks ostin sen! :) Vähän muuten tuntuu kummalta olla noin pitkä kun on JC:t jalassa haha! Ei ihme että Gaga vetää aina killerikoroissa. 

Idag bestämde jag att det är lädershorts dag. Det är dock redan så kallt ute att jag kombinerade shortsen med en varm tröja och tights. Såklart fick läderjackan och min fluffcardigan följa med, är så glad att jag köpte den! :) Känns förresten jätte konstigt att vara så lång när jag går runt i mina JC skor haha! Inte konstigt att Gaga väljer att gå i killerklackar alltid.


I see leather










// Jacket: H&M // Cardigan: H&M Trend // Knit: Gina Tricot // Shorts: H&M // Shoes: Jeffrey Campbell // 


Hot or Not?


8 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)