10.8.2013

Pizza Saturday


Kotona ollaan ja niin väsyneenä! Olin tänään töissä kahestatoista kasiin joten eipä oo mua täällä paljon näkynyt :D Menin töiden jälkeen keskustaan Jonaksen ja sen kaverin kaa istuskeleen ulos jonka jälkeen tulin kotiin tekeen ruokaa. Tänään päätin että on pizza ja olut lauantai joten sitä on nyt luvassa kun aion kattoa uusimman Carrie jakson :) Palaillaan huomenna asukuvien kera!

Hemma igen som en jäkla trötter! Jobbade idag från 12 till 8 så man har inte hunnit vara här mycket :D Efter jobbet gick jag och träffade Jonas och hans kompis för att chilla lite ute. Därefter kom jag hem för att fixa mat. Bestämde idag att det blir pizza och öl lördag så det har jag nu framför mig när jag skall kolla nyaste avsnittet av Carrie :) Återkommer imorgon med outfitbilder!





3 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)