23.8.2013

Design your own case


Sain ruotsalaiselta yritykseltä ihanan meilin tässä pari viikkoa sitten jossa kysyttiin haluanko tehdä yhteistyötä heidän kanssaan. Yritys on nimeltään CASEAPP jossa voit itse suunnitella omat kuoret tai tarrat älypuhelimeesi. Ite en omista vielä puhelinta johon nämä olisivat sopineet joten päätin yllättää poikaystäväni ja suunnitella hänelle Iphone kuoret. Kävin vähän läpi vaihtoehtoja ja muistin että häntä kiehtoo 30 seconds to marsin logo ja teksti joten löysin hyvän kuvan ja latasin kuvan. Tämän kuoren suunnittelu oli todella helppoa sillä kuvan latauksen jälkeen saa muokata kuvan kokoa, taustaväriä ja mennä maksuvaiheeseen. Ihanaa on myös se ettei tarvitse rekisteröityä sivuille :) Tässä alla mun suunnittelemat kuoret. Tämä postaus on toteutettu yhteistyössä Caseapp yrityksen kanssa!

 Blev kontaktad av ett svenskt företag som skickade ett intressant mail där de frågade ifall jag skulle vilja samarbeta med dem. Företaget heter CASEAPP där du kan själv designa dina skal eller skin för din smartphone. Äger inte ännu en sådan mobil som jag kunde designa det åt så jag bestämde mig för att överraska pojkvännen och designa ett skall för hans Iphone. Gick igenom lite olika alternativ tills jag kom ihåg att han gillar massor logot för 30 seconds to mars med text så jag hittade en bra bild och laddade den upp. Själva design processen var jätte lätt! Först laddar man upp bilden, sedan justerar man bildens storlek, bakgrundsfärg och därefter betalar man. Det är så skönt att man inte behöver registrera sig för att kunna göra ett skal :) Här nedan är skalet jag gjort. Detta inlägg är gjort i samarbete med Caseapp! 




  

Kiinnostaisiko Caseapp lahjakortin arvonta blogin puolella?

Är ni intresserade av ett presentkort till Caseapp som kunde lottas här på bloggen?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)