10.11.2012

Perfect Elegance by Boozt.com


Siis haluun uusia juhlavaatteita! :D Nyt tosin saan tyytyä ikkunashoppailuun ja vain ihailla kaikkea kivaa. Katoin että BOOZT.COMISSA on tosi kivoja juhlavaatteita joten valitsin tänne mun lempparit :) On sekä glitteriä että mattaa ja ihania klassisia mekkoja jos semmosista tykkää. Omasta mielesä varsinkin nuo pitkät kimaltelevat mekot ovat aivan upea! Mitä mieltä ootte? Sisältää mainoslinkkejä.

Alltså jag vill ha ny festkläder :D Nu får jag dock nöja mig med fönstershopping och bara beundra allt fint. Kollade att BOOZT.COM har jätte fina festkläder så jag tog och valde mina favoriter hit :)  Finns både glitter och matt och fina klassiska klänningar om man föredrar sånt. Tycker själv speciellt att de långa glittriga klänningarna är helt underbar! Vad tycker ni? Innehåller reklamlänkar.

Kuvia klikkaamalla pääsette tuotteisiin / Genom att klicka på bilderna kommer ni till produkterna








4 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)